Известие

Collapse
No announcement yet.

Харчи масло само при извънградско

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз имам друга теория..... Мойта кола и трябват бая обороти на 5-та 130км/ч - 4000 оборота. А нали маслото 10w/40 при високи обороти си променяше вискузитета ли или нещо там и го гореше. За това на нашите коли им дават Selenia Racing 10w/60 , Дето на високи обороти не го гори.
    Моята е същата.... 6000км градско не мръдна това масло и после 900км до истамбул и обратно и 300Мл долях.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от alf
      хм тътей не съм много съгласен има си значка маслото какво е. като смених тъпата селения почна да го харчи наполовина. тя не тъпа де ми тука явно само боклуци има... та пак го изхвърля ама не ми издухва по 1л до морето(в една посока!!!) а по 200-300млл.
      иначе колега нема се плашиш тя алфата ако не губи масло значи е свършило
      да бе това отделно
      но просто на дълъг път си го фърля и сам знаеш защо и от къде много добре :P
      ма тука децата спорят та ще ги оставя да си блъскат главите
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от търтей
        Първоначално публикувано от alf
        хм тътей не съм много съгласен има си значка маслото какво е. като смених тъпата селения почна да го харчи наполовина. тя не тъпа де ми тука явно само боклуци има... та пак го изхвърля ама не ми издухва по 1л до морето(в една посока!!!) а по 200-300млл.
        иначе колега нема се плашиш тя алфата ако не губи масло значи е свършило
        да бе това отделно
        но просто на дълъг път си го фърля и сам знаеш защо и от къде много добре :P
        ма тука децата спорят та ще ги оставя да си блъскат главите
        Кажи сега: клапана на вариатора ли? семеринг на коляновия ли? или тапите на разпределителните валове?!


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #19
          както написах по-горе трябва да се види колата първо
          но 99% съм убеден че проблемът не е в маслото
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Интересно как ли изглежда двигател от който се е изляло 1л масло и дали човека няма да обърне внимание на такъв теч преди да пише.
            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1992

            Comment


            • #21
              Така, мерси на всички, взели отношение.
              Търтея ще му досаждам на айсиктира докато разкрие кво има напредвид .
              Венци, ще турнем Агип следващата смяна, недей да си толкоз припрян, ще подплашиш клиентите .
              Не мога да определя точно колко ми харчи , но по мои изчисления- около литър на 1000 .
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #22
                тя моята така започна, 60 000 км карах като селянин извънградско, не гореше, още 40 000 км изкара горейки масло само извънградско, но като стигна разход софия - шумен в двете посоки над 1 литът масло, направих основен ремонт на мотора. сега вече не гори и върви малко повече и карам с 10/60. Мисля, че си прецаках мотора сам като карах с масло 10/40 и нон стоп 5- 6000 оборота. 10/40 не става за бързо каране всеки ден, то е за градско. От тук нататък само 10/60 или 20/60

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от koolio
                  Така, мерси на всички, взели отношение.
                  Търтея ще му досаждам на айсиктира докато разкрие кво има напредвид .
                  Венци, ще турнем Агип следващата смяна, недей да си толкоз припрян, ще подплашиш клиентите .
                  Не мога да определя точно колко ми харчи , но по мои изчисления- около литър на 1000 .
                  Има ли развитие по твоя проблем???
                  Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                  Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                  "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                  When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Ass
                    Първоначално публикувано от koolio
                    Така, мерси на всички, взели отношение.
                    Търтея ще му досаждам на айсиктира докато разкрие кво има напредвид .
                    Венци, ще турнем Агип следващата смяна, недей да си толкоз припрян, ще подплашиш клиентите .
                    Не мога да определя точно колко ми харчи , но по мои изчисления- около литър на 1000 .
                    Има ли развитие по твоя проблем???
                    Развитието - след още 3-4 000 км, като хвърля това масло и сложа друго .
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #25
                      Aбе ако гори масло със сигурност има проблем.Ай да не ви казвам, че до Франция и обратно, маслото не беше мръднало!!!Ама колата ми е на 120 к км френско каране и обслужване И на мен Типото в града не ми гореше, ама до Бургас 1 л!Оказаха се две скъсани гумички на клапани.

                      п.с В този форум много не ми вярват, ама карай хахах
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                      Comment


                      • #26
                        И аз съм със същият проблем..... , но не си правя изобщо илюзии че мотора ми не е одухан. Никой не се престраши да каже.....например износени сегменти , което си е най вероятно за големия разход на масло. Но ако искате вярвайте си , че има вълшебни масла , които ще намалят разхода. Основен ремонт му е майката , колкото и страшно да звучи.
                        Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                        Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                        Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от VFTI
                          Първоначално публикувано от kris11
                          зелен HPX ! проблема е решен.
                          Ама да разбира се масло 20w50Api SJ клас ...даже може и по-дебело да си сложи..Може и грес, че да не го пипа никога!
                          ...Направо да слага M10Д....
                          http://www.fl.com.tr/
                          Да ама през жегите през август при скорост 220 продължително температурата на маслото не надминава 100 гр , а на двигателя 97-98гр и не го консумира.
                          при мен има теч от клапана на вариатора - целия маншон от вътрешн страна е олят с масло и се стича под рейката на инжекцията.
                          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                            както написах по-горе трябва да се види колата първо
                            но 99% съм убеден че проблемът не е в маслото
                            В крайна сметка какво се оказа? Има ли решение на проблема?

                            Comment


                            • #29
                              Мда. Тумбестият датчик за нлягане на маслото - от него течеше.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • #30
                                Интересно, тече от датчика за налягането на маслото и то осезаемо при извън градско каране?
                                Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                                Comment

                                Working...
                                X